Facebook

poniedziałek, 13 października 2014

kosmetyki Makeup Revolution

Makijaż dzienny to mój ulubiony lubię mieć delikatnie, podkreślone oczy chociaż nie mówię czasem zaszaleje mocniejszym makijażem, ale generalnie trzymam się brązów, szarych, różów, fiolety- stonowane kolory po prostu lepiej się w nich czuję, i dlatego zdecydowałam się na wybór tej właśnie paletki
Oprócz paletki cieni do powiek wrzuciłam do koszyka wypiekany rozświetlacz w odcieniu Peach Lights, wcześniej nie używałam takiego kosmetyku i postanowiłam spróbować.
Używam tych kosmetyków  od miesiąca i muszę powiedzieć, że rozświetlacz daję naprawdę super efekt na twarzy i jest niezwykle trwały, tylko nie można z nim przesadzić bo buzia świeci się jak bombka choinkowa...
Cienie też dają radę dobrze łączą się z sobą i nawet bez użycia bazy  nie zbierają się w załamaniach można z nimi wyczarować super makijaż dzienny i z wieczorowym dają rade.
Polecam je z czystym sumieniem...
Naprawdę zachęcająca jest nie tylko trwałość, ale i cena tych produktów
za paletkę zapłaciłam 20zł a za rozświetlacz 15zł myślę, że to rozsądna cen i na każdą kieszeń

Pędzel  Hakuro wybrałam bo postanowiłam wymienić stare pędzle na nowe, tamte już dość długo mi służyły i czas małymi kroczkami uzbierać nową kolekcję 
Postawiłam tym razem na Polska markę tamte były niemieckiej firmy Frauleine38 więcej o nich później.

Napiszę oddzielny post o pędzlu Hakuro mam parę obiekcji co do niego...:)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją