Facebook

piątek, 17 października 2014

Pachnąca paczka z woskami Yankee Candle

Miłość do Yankee Candle zaczęła się w zeszłym roku.
Wpadłam na nie zupełnie przypadkowo, szukałam alternatywy dla olejków zapachowych, gdy przeglądałam internet wpadłam na bloga z wpisem o nich i zaczęło się ciekawość rosła z każdym przeczytanym postem problem pojawiła się, gdy nadszedł czas kupienia ich w żadnym sklepie w mieście nikt nic o nich nie wiedział i klops. Był oczywiście internet, ale ja chciałam powąchać przed kupnem.
Dostałam mmsa od koleżanki z półką pełną wosków! Tak w galerii handlowej otworzyli sklep z woskami i zaczęło się mania kupowania... raj na ziemi

Dzisiaj odebrałam paczkę z zamówieniem z Allegro z sklepu ChocoBath z woskami w środku
  •  Angel Wings
  •  Candy Cane Lane
  •  Lovely Kiku
  •  Mandarin Cranberry
 To do następnego pachnącego piątku podzielę się z wami opinią na temat ich zapachu

2 komentarze:

  1. Też nie lubię kupować takich cudeniek w ciemno, jednak nie mam innej możliwości, bo w mojej okolicy nie ma nigdzie tych wosków..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjazna przesyłka :) obyś była zadowolona. Ja z tych zapachów mam Angel's Wings, ciekawy lekki, otulający :) i Mandarin Cranberry też mam i uwielbiam :) kocham ten owocowych zapach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją