Facebook

poniedziałek, 20 października 2014

Bioelixsire argan oil- serum do włosów

Cześć!


Dzisiaj post o moim ulubionym serum do włosów z olejkiem arganowym. Wpadłam na niego przypadkiem w Biedronce jesteście ciekawe jak się spisał na moich włosach?
Nie spodziewałam się po, nim zbyt wiele, bo kupiony w biedronce i jeszcze za nie całe 5 zł.  Olej arganowy w składzie i taka cena od razu pomyślałam, że to bubel, ale z ciekawości nie mogłam pozwolić sobie na odłożenie go tak, więc zabrałam go do domu


Od producenta: Olejek Arganowy jest produktem regeneracyjnym, nawilżającym, chroniącym włosy przed czynnikami zewnętrznymi. Nadaje połysk, likwiduje matowość. Działa przeciwstarzeniowo, powstrzymuje wolne rodniki, nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość. Wzbogacony o olejek jojoba i słonecznikowy.

Najlepiej nałożyć olejek na wilgotne włosy, szczególnie na ich końce, nie spłukiwać. Może być również stosowany na suche włosy. Olejek można też dodawać w niewielkiej ilości do farb podczas farbowania włosów aby zwiększyć połysk i chronić włosy.
Opakowanie: Mała 20ml plastikowa buteleczka dość zgrabna a w środku zamknięte "płynne złoto" szkoda, tylko że nie ma pompki można wylać trochę za dużo na raz, ale jak się wprawimy jest bardzo wydajny
 
 Moja opinia: Nakładałam go na włosy suche na noc mniej więcej od ucha w dól i na drugi dzień myłam. Stosuje go już przeszło rok i jestem bardzo zadowolona włosy wyglądają ładnie świecą się  nie są obciążone i dobrze się układają do tego zapach bardzo przyjemny i utrzymuje się na włosach.
Kilka razy zdarzyło mi się nałożyć go również na skalp nie zareagował źle.
Jestem, nim absolutnie oczarowana, a moje włosy go uwielbiają 
Najgorsze to, że nie widziałam go już dłuższy czas w biedronce, a zapas się kończy
 
Znacie ten olejek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją