Facebook

poniedziałek, 27 października 2014

Mania kupowania

Witam!

Właśnie wróciłam z drogeryjnych zakupów...:) Troszkę zaszalałam
Skupiona byłam na kosmetykach do włosów i te właśnie kupiłam w większej ilości, ale wpadło parę niezaplanowanych produktów

  1. Isana Hair - odżywka `Połysk jedwabiu` 
  2. Schwarzkopf, Gliss Kur Liquid Silk Gloss, Ekspresowa odżywka regeneracyjna 
  3. Green Pharmacy, Olejek łopianowy ze skrzypem polnym
  4.  Bioelixire, Argan Oil Serum
  5. Babydream fur Mama
  6.  Babydream, niebieska 
  7. Bielenda, Masło do ciała soczysta malina
  8. Olejek Rycynowy 
    9.Jantar, wcierka do włosów
     Wszystko z myślą olejowania włosów tak się na to napaliłam, że szok zacznę od olejku rycynowego... Efekty opiszę na blogu i oczywiście w miarę testowania produktów jak się spisują na moich włosach wpadną recenzje. To do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją