Facebook

czwartek, 4 grudnia 2014

Kultowe Make up Revolution-Recenzja


Hej dziewczyny!
Przedstawiam wam kolejne ciekawe produkty od kultowej marki Makeup Revolution. Nie byłabym sobą, gdybym nie przetestowała tych kosmetyków na własnej twarzy. Po dobrym początku z rewelacyjną paleta Iconic 3 sięgnęłam po inne propozycje firmy Moimi Bohaterami są:
Pojedynczy cień Good Life
Pigment w odcieniu Supreme
Szminka matowa w odcieniu Beloved Cudowny pigment w odcieniu Supreme, Niesamowicie iskrzący podbił moje serce od pierwszego użycia, mam go na powiekach od rana, a nadal nie zmienił swojej intensywności. Nakłada się rewelacyjnie, zdaje się być lekko wilgotny (widać na załączonym zdjęciu)
Zazwyczaj aplikuję go na bazę pod cienie i na niej trzyma się dobrze i baza uwydatnia kolor bez niej wygląda jak delikatna iskrząca mgięłka,
Ciężko było złapać ten efekt aparatem, ale bardzo dobrze widać intensywność.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupu tego pigmentu kosztował tylko 5zł.  Ta jakość za tą cenę nic tylko kupić inne kolory, a jest ich trochę. Polecam ten pigment
Pojedynczy cień zamknięty w tandetne opakowanie na początku słychać było kliknięcie przy zamykaniu go po dwóch upadkach(Ciekawskie koty) przestał klikać buu, ale cień się nie połamał ani nie odprysnął, jest w ciekawym odcieniu ciężko go opisać, jedwabisty w dotyku lubię nakładać go palcem daje taki metaliczny odcień na pewno kupię inne odcienie. Kosztował mnie 5zł
Cień jest mocno napigmentowany i trwały bez bazy trzyma się długo nosiłam go przez 12 godzin.

 Bardzo lubię szminki w takich kolorach i ostatnio przekonałam się do matów (bardzo lubie maty z avonu są trwałe i nie uwydatniają niedoskonałości moich warg.
Szminka w odcieniu Beloved o wykończeniu matowym, gdy smaruje nią wargi jest taka kremowa bardzo dobrze się rozprowadza, ale już po chwili zasycha? ściąga usta zaznacza wszystkie suche skórki, moje usta są wiecznie nienawilżone i łatwo je przesuszyć nie są idealne, a ta szminka uwydatnia wszystko zbiera się w załamaniach. Kolor jest piękny, ale nałożony na usta już taki nie jest, słabo napigmentowany. Wyglądałby dobrze na mega nawilżonych ustach super gładkich, jeśli takie masz to możesz po nią sięgnąć. Jest tania kosztuje tyle co cienie jedyne 5zł

Które z tych produktów masz i ty?

5 komentarzy:

  1. Tanie perelki, strasznie podoba mi sie ten pigment ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień szminki

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej paletce same plusy, o szmince zaś odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją