Facebook

sobota, 27 grudnia 2014

Nowy pędzel do podkładu / Deni Carte Prestige P-90 s

Dzisiaj trochę o moim nowym pędzlu do podkładu. Flat top od Deni Carte już od dłuższego czasu myślałam o takim pędzelku słyszałam o nim wiele dobrego chciałam Hakuro ale w drogerii wpadł mi w oczy ten i bez zastanowienia go kupiłam a jak się sprawdził zapraszam dalej
Od producenta: Pędzel do makijażu Prestige P- 90 S to najwyższej jakości syntetyczny pędzel typu flat top do nakładania kosmetyków płynnych i kremowych.
Pędzel wykonano z dwuwarstwowego syntetycznego włosia taklonu, które jest najwyższej jakości nylonem niemieckiej firmy BASF. Jest niezmiernie delikatne i miękkie w dotyku a przy tym 3-krotnie trwalsze od włosia naturalnego. Taklon nie odkształca się, włosie jest sprężyste i niełamliwe. Łatwo go uprać dzięki czemu pędzel P-90 S jest praktyczny w czyszczeniu szczególnie po aplikacji kosmetyków w płynie. Pędzel może być także używany przez alergików - Taklon charakteryzuje się działaniem antybakteryjnym i antyalergicznym. 
Pędzel P – 90 S typu flat top przeznaczony jest głównie do nakładania kosmetyków o płynnej konsystencji: podkładów do twarzy, baz wygładzających, czy rozświetlaczy. Dzięki charakterystycznie prosto ściętemu czubkowi pędzla kosmetyk zostaje rozprowadzony gładko i równomiernie. Uzyskany za pomocą pędzla efekt naturalnej zdrowej cery bez smug i nierówności utrzymuje się przez cały dzień. Jego dodatkową zaletą jest brak chłonności kosmetyków. Pędzel osadzony jest na dobrze wyważonej czarnej drewnianej rączce, a włosie ściśle zebrane w najwyższej jakości miedzianej skuwce. 


Moja opinia: Użyłam go już kilka razy i pierwsze wrażenie jest bardzo dobre jest mega mięciutki przyjemnie nakłada się, nim podkład nie robi smug i nie chłonie dużo podkładu wiadomo trochę pochłonie, ale nie jest tak źle. Myłam go już kilka razy domył się i nic nie zgubił szybko wysechł nie odkształcił się  Dosięga do trudno dostępnych miejsc i muszę powiedzieć, że jestem zaskoczona miałam mieszane uczucia byłam pewna że zrobi jakieś smugi, ale nie nic nałożyłam, nim podkład idealnie tu ma bardzo duży plus. Mam pędzel do podkładu języczkowy z tej firmy i nie jest dobry robi mega smugi trzeba się zdrowo napracować by dobrze ten podkład rozprowadzić, ale ten mnie oczarował kosztował 25zł dostępny w drogerii firmowej Deni Carte
 Znacie ta firmę? Miałyście styczność z tym pędzlem?

4 komentarze:

  1. Wygląda całkiem fajnie, trochę podobny do pędzla sephory ale bardziej rozłożysty

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina mi trochę mój pędzel z Hakuro, mam ich kilka i bardzo lubię :) Tego akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie pędzle z włosia taklon pomimo, że to włosie syntetyczne ;) Lubię z nimi pracować ;) o tej firmie nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pędzel i jest świetny jakościowo, o wiele lepiej mi się nim pracuje niż pędzlem z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją