Facebook

środa, 17 grudnia 2014

PEELING KAWOWY/ HAUL ZAKUPOWY


Ah tyle się dzieje nadszedł czas przygotowań do świąt... lepienie pierogów, ozdabianie domu światełkami,  kolorowymi stroikami i piękną choinką.
Uwielbiam czas świąt, świąteczne zapachy i czas spędzony z rodziną.
Ale w tym szale trzeba też znaleźć czas dla siebie, by wyglądać pięknie ( tak się czuć) i błyszczeć na sylwestrowej imprezie.


Bardzo lubię się czasem rozpieścić na maksa i zrobić sobie jakieś mazidło ręcznej roboty.
Dzisiaj zrobiłam sobie peeling kawowy bardzo lubię zapach kawy,  chociaż za piciem nie przepadam...:) ponad, to bardzo lubię jaka gładka skóra jest po nim, aż chce się jej dotykać ;)

Potrzebujemy
2 łyżki stołowe kawy mielonej
3-4 łyżki oliwki (u mnie babydream fioletowa)

Wykonanie
Mieszamy kawę z oliwką tak żeby masa nie była za rzadka bo będzie się ciężko nakładać można zamiast oliwki dodać żel do mycia, ale ja wole z oliwką to ona daje ten efekt gładkiej skóry jak chcesz możesz dodać trochę imbiru albo cynamonu dla zapachu.

Najlepiej zrobić go pod prysznicem i starać się nie zapaćkać całej łazienki...:) Myślę, że wart jest tego i zapach w łazience po nim ahhh

Ciekawostka Peeling z kawy zmniejsza celulit jeśli masz możesz przetestować (ja nie mam) i kawa może nadać trochę brązowego koloru naszej skórze ale musiałabyś go robić codziennie (sprawdzone na sobie)

Kupiłam sobie parę drobnostek to bardziej z myślą makijażu sylwestrowego
Sztuczne rzęsy Deni Carte
Lakier do ust Bebeauty
Klej do rzęs Eye eyelash adhesive

A wy lubicie domowej roboty peelingi? Masz jakiś ulubiony? Chętnie przetestuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją