Facebook

wtorek, 6 stycznia 2015

Kojąco-nawilżający krem z DUO-C na dzień i na noc SPF 6, Cera Wrażliwa, Lirene Dermoprogram

Moja skóra jest bardzo wrażliwa, sucha często po powrocie do domu jest zaczerwieniona i piecze bardzo długo szukałam kremu który ją ukoi i dobrze nawilży i przy zakupach w drogerii trafiłam na nowość poleciła mi ją jeszcze pani w sklepie sama bardzo zachwalała. Postanowiłam sprawdzić na sobie kosztował mnie ok 28zł.





Urzekł mnie zapach kremu jest rewelacyjny mieszanka arbuza, melona, ogórka takie zapachy wyczuwam i bardzo lubię sprawia wrażenie odświeżającego

Opis Produktu:Dzięki połączeniu Sensiline® (wyciąg z lnu) i wosku z oliwek krem wykazuje doskonałe właściwości kojąco-łagodzące. Hialuronian długotrwale nawilża skórę i przeciwdziała utracie elastyczności. Formuła kremu została wzbogacona o witaminę C w dwóch postaciach. Pierwsza z nich wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Druga postać witaminy C, zamknięta w mikrokapsułkach, działa długo i wielokierunkowo w głębszych warstwach skóry – zwiększa syntezę kolagenu, opóźniając procesy starzenia się skóry.

Efekty stosowania:
- Kojenie i łagodzenie podrażnień,
- Przeciwdziałanie utracie wody i przesuszeniu,
- Wygładzenie,
- Przywrócenie komfortu,
- Wzmocnienie naturalnej warstwy ochronnej,
- Krem koi podrażnienia, intensywnie nawilża i chroni skórę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych.

Działanie kojąco-nawilżające zapewnia hialuronian, który tworząc na powierzchni skóry ochronny film, działa kojąco i łagodząco, jednocześnie długotrwale zabezpieczając skórę przed utratą wody i przesuszeniem.


Moja opinia: Krem jest lekki szybko się wchłania moja skóra dosłownie chłonie go w mgnieniu oka ciągle jej mało nie pozostawia tłustego filmu i na prawdę w dobrym stopniu nawilża moją skórę daje jej ukojenie jakiego potrzebuje i to na dłużej nie tylko na chwile po nałożeniu. Nadaje się pod makijaż nie wchodzi w reakcję z podkładami. Ten krem ma same zalety bardzo gorąco polecam go wszystkim wrażliwcom

A jaki jest wasz ulubiony krem?

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją