Facebook

piątek, 9 stycznia 2015

Essence - Cień do powiek Eyeshadow

Cześć dziewczyny!
Jak widać troszkę się pozmieniało na blogu cały czas staram się rozwijać i ulepszać blog mam nadzieję, że szybko osiągnę zamierzony efekt...:) Stworzyłam również fanpage, by mieć lepszy kontakt z wami na, który serdecznie zapraszam
Dobra, przejdźmy do rzeczy dzisiaj przedstawiam wam jeden z moich ulubionych pojedynczych cieni, a dokładnie Essence eyeshadow- Dance all night nr 02, a czy wytrzyma całą noc na powiekach?

Cień essence- Dance all night ma przyjemny połyskujący na złoto kolor, a zamknięty jest on w plastikowym opakowaniu o gramaturze 2,5g Po otwarciu pierwsza warstwa cienia, to duża ilość połyskujących drobinek po zebraniu tej warstwy palcem znikają drobinki przez, to się trochę zawiodłam spodziewałam się połyskującego cienia, a tych drobinek nie widać na powiece szkoda.
Jest mocno zbity, przez co ciężko nabiera się go pędzlem ja bardzo lubię pojedyncze cienie nakładać palcem przy paletach tak nie robię to takie moje małe zboczenie. Cień jest średnio na pigmentowany. jeśli chcemy uzyskać bardziej intensywny kolor trzeba nałożyć kilka warstw albo użyć bazy ona podbiję kolor.
Nałożony na bazę wytrzymuje spokojnie 10 godzin. Kosztował mnie 6.99 i myślę, że za tą cenę nie ma co więcej od niego wymagać ja polubiłam go i czasem wykonam jakiś delikaty makijaż przy jego użyciu, przy moim użytkowaniu okazał się być bardzo wydajny..:)



A wy lubicie cienie Essence?

12 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją