Facebook

wtorek, 3 lutego 2015

Baza pod cienie, Avon, Light Beige

Wszystkie wiemy jak ważna rolę w makijażu oka spełnia baza pod cienie utrwala je i podbija kolor. Dlatego o dłuższego czasu szukam tej odpowiedniej i jak narazie nie zamieniłabym jej na inną. Dokładnie chodzi mi o bazę pod cienie marki Avon

 Baza zapakowana jest w mały szklany słoiczek z plastikową zakrętką o pojemności 3g trochę mało tak mi się wydaje, konsystencja jest jak mus lekki, dobrze się rozprowadza pędzlem, czy palcem nie robi mi różnicy nie trzeba jej wcale dużo, by pokryć powiekę. Jak na moje użytkowanie do tej pory wydaje się być wydajna.
Spisuje się bardzo dobrze nie roluje się nie zbiera  w załamaniu utrzymuje cienie różne te lepsze i te gorsze nie zdarzyło mi się by któreś zebrały się w załamaniu albo zrolowały dobrze podbija kolor cienia, przy tym wytrzymują naprawdę długo te 12 godzin masz zagwarantowane(mój makijaż zazwyczaj tak długo musi wytrzymać) prędzej podkład znikał, a cienie były nie naruszone i tu ma ogromny plus
 Kosztowała mnie jakieś 12 zł. Dostępna w katalogu avon dostępny jest tylko odcień
Light Beige

W moim słoiczku widać już dno i przy najlepszej okazji na pewno kupię koleją


A jakie są wasze ulubione bazy?

4 komentarze:

  1. Ja akurat nie używam żadnej bazy, bo rzadko na moich powiekach pojawiają się cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą bazę, używam na co dzień. Od wyjścia mam Artdeco

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bazę z ingrid, ale słabo mi się spisuje, zastanowię się nad avon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam teraz z Essence i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją