Facebook

piątek, 6 lutego 2015

Maybelline, Affinitone, Idealne dopasowanie

Jakiś czas temu kupiłam w promocji w drogerii podkład idealne dopasowanie z Maybelline używałam go przez cały miesiąc jesteście ciekawe jak się spisał zapraszam dalej


Podkład zamknięty w plastikowej tubce z czarna nakrętką, dziurka do wydobywania produktu jest troszkę za duża, bo podkładu wylewa się zawsze za dużo jest on bardzo lejący, przez co nie trzeba go dużo, by pokryć całą twarz.

Efekt podkładu jest ogólnie dobry przyjemnie się nakłada i pozostawia dość naturalny efekt radzi sobie z małymi niedoskonałościami nawet przykrywa moja cienie pod oczami i pozostawia na twarzy matowy efekt. Trzyma się niezbyt długo te gwarantowane 8 godzin jakie daje producent nie zawsze się sprawdza czasem po 6 godzinach zaczął znikać jest to dobry podkład na chwile na większe wyjścia na pewno się nie sprawdzi.
W moim przypadku naj jaśniejszy odcień, jaki wybrałam 03 Light Sand Beige jest dla mnie za ciemny bardzo zółtawy, przez co widać różnice między szyją, a podkładem mam bardzo jasny odcień skóry i ciężko mi dobrać odpowiedni jasny podkład. Spisze się na pewno na początku lata, gdy skóra złapie trochę koloru


Ogólnie podkład jest dość przyjemny jakby miał tonacje dostosowane bardziej do bladziochów sięgnęłabym po niego po raz kolejny czasem lubię makijaż z lekkim podkładem nie zapchał mi porów może lekko wysuszył skórę, ale tragedii nie robi. Kupiłam go w promocji za 18.99zł

5 komentarzy:

  1. lubię tą firmę, podkład wydaje się być bardzo ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy bardzo lubię tusze, podkłady używam tylko mineralne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam ten podkład i to w dodatku kupiłam aż 3 kolory i teraz żałuje haha :) przez pierwsze tygodnie u mnie sprawdzał się przyzwoicie, a teraz zauważyłam, że okropnie zaczął mi podrażniać skórę, podkreśla wszelkie suche skórki i zauważyłam, że przesusza mają mieszaną(!) skórę, więc trochę się na nim zawiodłam i szukam czegoś innego. ostatnio robię kolejne podejście do true match i w sumie jest spoko, choc to wciąż nie ideał ;) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się wydaję, że wysusza trochę skórę...

      Usuń
  4. Używałam go kiedyś, i to nie jedno opakowanie, ale podobnie jak u Lady Cosme wysuszał mi skórę :/ szkoda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją