Facebook

niedziela, 8 lutego 2015

Haul zakupowy Luty

Cześć dziewczyny!
W piątek kurier przywiózł paczkę z moim mini zamówieniem z sklepu Minti Shop, nie mogłam się doczekać, bo w paczce znajdowała się dla mnie długo wyczekiwana rzecz, ale o tym za chwilę

Paczka pięknie zapakowana w papierową torebkę, a w środku moje zamówienie bardzo podoba mi się taki pomysł do tego firmowe krówki..:D Wiedzą co kobiety lubią najbardziej słodycze i kosmetyki.


Przejdźmy do zawartości w paczce zapakowana Paleta cieni MUR Death by chocolate tak! w końcu się doczekałam teraz i ja mam swoją czekoladę, gumka invisibobble wybrałam tylko jedna sztukę, bo jestem trochę sceptycznie nastawiona do niej ciekawe, czy utrzyma moje długie włosy na miejscu.
Do koszyka trafiła również baza pod cienie, bo w moim słoiczku z avonu widać już dno w paczce od Minti Shop, to by było na tyle.
A przy okazji dzisiejszych zakupów w Biedronce w koszyku znalazły się próbki maski do włosów biowax i wazelina do ust Floslek, czekoladowa. Pewnie wszystkie już wiecie, że Biedronka wprowadziła do stałej sprzedaży te kosmetyki i wiele innych szczególnie cieszy mnie olejek arganowy do włosów, który bardzo lubię. W gazetce jest jeszcze olejek maracuja, ale w sklepie nie wpadł mi w ręce może następnym razem.

Gazetkę możecie obejrzeć tu Klik




3 komentarze:

  1. też mam death by chocolate i ją uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości ;) Paczuszka faktycznie ślicznie zapakowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MintiShop według mnie to najlepsza drogeria internetowa!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją