Facebook

piątek, 14 listopada 2014

Pachnący piątek z Yankee Candle


Dzisiaj kolejny piątek i następny zapach od Yankee Candle. Dzisiaj naszym bohaterem będzie biała tarta Angels Wings
O zapachu: Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia.

Moja opinia: Wosk ma bardzo przyjemny otulający zapach. Jest wyczuwalna nuta waty cukrowej, która jest mi bardzo bobrze znana mój nos od razu ją rozpoznał. Wata cukrowa delikatne płatki kwiatów i kremowa wanilia niczym skrzydła anioła zabierają nas do krainy zapachu. Zapach na pewno spiszę się w święta w chwilach, gdy spędza się je z rodziną wspaniale będzie móc przypomnieć sobie te momenty otulone delikatnym zapachem. Zapach ten skojarzył mi się z ciepłem, bezpieczeństwem i na pewno do niego wrócę jest niesamowity takie zapachy lubię został moim ulubiony i kupię kilka na zapas.

Moja ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją