Facebook

czwartek, 13 listopada 2014

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Cześć dzisiaj przedstawię wam ulubieńców ostatnich miesięcy...
Nie rozstawałam się z nimi ani na chwilę

1.Podkład  Revlon Colorstay,  to mu absolutny hit! Co prawda kupiłam go w ciepłej porze i absolutnie się nie sprawdził odleżał swoje i odkryłam go na nowo na teraz jest idealny dobrze kryje nie tworzy maski i co najważniejsze wytrzymuje cały dzień i nic się z, nim nie dzieje. Czego chcieć więcej od podkładu aha i matuje skórę, tak jak oczekuje mój numer 1
 2. Szminka Avon ultra color Hibiscus w moim makijaż zawsze jest jakaś szminka, a ta stała się moim ulubieńcem, bo ma niesamowity kolor w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia i właśnie on ożywiał mi te szare dni, które teraz panują. Lubię intensywne kolory na ustach
Aparat troszkę przekłamał kolor

3.Płyn Micelarny z Garnier jest dobry podkład, to trzeba go czymś dobrze zmyć i ten płyn zdaje zadanie jestem z niego zadowolona. On był moim pogromcom trwałego makijażu przed, nim używałam micela z Biedronki i myślę, że są podobne dają rade, a o to w tym chodzi jednak różowa pękata butelka jakoś bardziej do mnie trafiła.

4.Perfum Christina Aguilera Inspire Zapach towarzyszy mi już od dłuższego czasu w zasadzie o czasu, gdy się pojawił. Bardzo lubię Christinę Aguilerę, to też sięgam po jej perfumy i ten przypadł mi do gustu. Jest dobry na tę porę roku intensywny, wyrazisty romantyczny jest wyjątkowy. W dodatku ma piękną buteleczkę, która zdobi półkę
5.Schwarzkopf, Gliss Kur Liquid Silk Gloss, Ekspresowa odżywka regeneracyjna 
Lubię ją używać teraz, bo po niej moje włosy mniej się elektryzują i bardzo ładnie pachnie zapach utrzymuje się na włosach w dodatku nadaje włosom połysk jestem z, nim nierozłączna od lat...

Oki dotarłam do końca, to by było na tyle. A, czy któryś z moich ulubieńców jest i waszym? 

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją