Facebook

środa, 19 listopada 2014

Zakupy kosmetyczne

W dzisiejszym poście  nowości kosmetyczne
Cześć
Dzisiaj notka na szybko chciałam pochwalić się zakupowymi nowościami:
Maska do włosów Kallos silk z Oliwą z oliwek i jedwabiem, Kupiłam mały słoiczek bo po ostatniej porażce z maską kreatynową wolałam nie ryzykować. Jak się sprawdzi sięgne po większe opakowanie.
Eyeliner w żelu Saffron
Szminka Matte shade odcień Beloved Makeup revolution
Sypki cień do powiek odcień supreme Makeup revolution
Pojedyńczy cień odcień Good Life Makeup revolution
Pędzel do rozcierania cieni ELF Smudge brush

Teraz zaczne wielkie testowanie tych wspaniałości.
A w następnym poście napiszę recenzje wcierki Jantar mija już 3 tygodniowy okres jej stosowania.
Gorąco zapraszam

2 komentarze:

  1. Mam maskę Kallos, ale Vanilla i jest w porządku :) Natomiast wersja Latte nie sprawdziła się u mnie zupełnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda ten pędzelek z elfa:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz, każdy jest dla mnie motywacją